Inspektor do spraw obsługi Rady Gminy

Nazwiska i podstawowe informacje o osobach

Książek-Rduch Mirosława - Inspektor

 

Do zakresu działania Inspektoratu należy:

 

  1. Obsługa kancelaryjno - biurowa rady i zarządu gminy , organizacyjne przygotowanie posiedzeń ,sesji

komisji ,właściwe przygotowanie ,opracowanie i terminowe przekazywanie materiałów radzie i jej komisjom

  2. Opracowywanie materiałów z obrad oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i dopilnowanie ich terminowej realizacji

  3. Prowadzenie rejestru uchwał i postanowień rady gminy , wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i wniosków radnych

  4. Pomoc w opracowaniu planów pracy rady ,współdziałanie w przygotowaniu ramowego programurady na kadencję

  5. Prowadzenie spraw związanych ze sprawami radnych i członków komisji rady

  6. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą rady gminy z radami sołeckim

  7. Prowadzenie i rejestracja pism adresowanych do rady gminy

  8. Wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o samorządzie

  9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady i Wójta.

 

Informacja wytworzona przez:
Jerzy Mazur , w dniu:  01‑03‑2005 10:08:24
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jerzy Mazur
email: iod@mszana.ug.gov.pl tel.:602200036 fax: 32-4759760
, w dniu:  01‑03‑2005 10:08:24
Data ostatniej aktualizacji:
09‑06‑2023 11:39:13
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive